Гарантія STIHL від офіційного дилера

Компанія "Профітулс" — офіційний дилер торгових марок STIHL ("Штіль") та VIKING ("Вікінг") у Львові та області. Магазин "Профітулс" продає тільки оригінальний інструмент STIHL, VIKING та оригінальні запчастини до них у Львові. Ми не продаємо так звані "аналоги" чи "замінники" невідомого походження, а у нашому сервісному центрі застосовується спеціальні приладдя STIHL для сервісних центрів та оригінальні запасні частини від офіційного представника в Україні — ТОВ "Андреас Штіль". У нас є сертифікати дилера, видані ТОВ "Андреас Штіль", а спеціалісти нашого сервісного центру мають сертифікати про проходження навчання з технічного обслуговування та ремонту інструменту, відповідні знання та досвід. Сервісний центр обладнаний всім необхідним для ремонту професійного інструменту STIHL та VIKING згідно сервісних інструкцій.

Звичайний гарантійний термін на продукцію STIHL та VIKING — 12 місяців з дати продажу за умови дотримання користувачем правил експлуатації. Гарантійний термін може бути продовжений зазвичай до 24 місяців на деякі товари під час акцій. У цьому випадку до оригінального гарантійного талона прикріпляється лист-додаток, де зазначено термін продовженої гарантії.

Бланк гарантійного талона складається з трьох самокопіюючих аркушів, скріплених між собою з лівого боку. Перший та другий аркуші (для представництва та для продавця), після заповнення продавцем та підпису покупцем, залишаються у продавця. Третій аркуш залишається у покупця і є документом, що підтверджує гарантійні зобов’язання виробника перед покупцем. Гарантійний ремонт при відсутності правильно заповненого оригіналу гарантійного талона не проводиться. Зразок бланку гарантійного талона 2016 року показаний нижче.

Гарантійним вважається випадок, коли інструмент вийшов з ладу чи працює неправильно у результаті дефекту, що виник з вини виробника. Дефектом, що виник з вини виробника, вважається порушення технічних умов чи якості матеріалів, в результаті якого виникла несправність виробу при нормальній експлуатації згідно інструкції з експлуатації та техніки безпеки.

Порушення умов експлуатації, зазначених в інструкції до інструменту, а також викликані цим несправності, не є гарантійним випадком та такий інструмент може бути відремонтований платно у нашому сервісному центрі з оригінальним сервісним обладнанням та із застосуванням оригінальних запасних частин. За правильне зберігання інструменту відповідальність несе користувач. Вихід з ладу інструменту в результаті порушення умов зберігання також є негарантійним випадком, відповідальність за який несе користувач.

Будь ласка, читайте інструкцію до інструменту перед початком користування та зберігайте її для того, щоб була можливість у будь-який момент звернутися до інструкції для уточнення інформації. Серйозний інструмент потребує серйозного ставлення. Жоден матеріал не є ідеально міцним, хорошими виробниками для відповідних завдань вибираються матеріали, котрі найкраще для цього підходять. Зламати можна будь-який інструмент, якщо користуватися ним неправильно чи поставити собі за мету навмисне псування.

Для зменшення ймовірності травмування, користувач інструменту повинен бути дієздатним, ознайомленим з інструкцією користувача та з правилами безпеки при роботі з відповідним інструментом та у відповідних умовах. Експлуатація бензинового чи електричного інструменту може становити небезпеку для здоров’я та життя користувача, якщо користувач не дотримується правил експлуатації та техніки безпеки.

Неправильна підготовка та експлуатація, а також приготування паливної суміші із застосуванням неякісного пального чи мастила, може викликати несправність інструменту. Не варто слідувати шкідливим порадам щодо "обкатування" інструменту STIHL або зміни пропорцій мастила, якщо в інструкції користувача зазначено інше. Інструмент STIHL та VIKING є готовим до роботи відразу після покупки та не потребує якоїсь особливої процедури "обкатки". Крім того, залишення інструменту на довгий час у режимі холостого ходу (як радять продавці підробок чи проконсультовані ними користувачі) є шкідливим для інструменту та може призвести до серйозних несправностей через перегрівання двигуна. У деяких випадках після навмисного перегрівання двигуна ремонт бензопилки Штіль MS 180 у Львові в нашому сервісі може коштувати до половини вартості нового інструменту — приблизно стільки буде коштувати новий циліндр з поршнем та іншими деталями (у народі зветься "поршньова до бензопилки STIHL"). У нас можна купити ці запчастини до STIHL у Львові. Пам’ятайте, що написане в інструкції користувача має вищий пріоритет, ніж поради та здогадки.

 

Резюмуючи написане вище, потрібно зауважити, що техніка STIHL та VIKING при дотриманні умов експлуатації виходить з ладу надзвичайно рідко. Німецька якість, навіть якщо інструмент зібраний на одному із заводів STIHL не в Німеччині, а й у Бразилії, Китаї чи США. Вся оригінальна продукція STIHL та VIKING проходить жорсткий контроль на всіх етапах виготовлення. Крім того, офіційні дилери при продажу також перевіряють інструмент та показують його працездатність, разом з тим консультуючи клієнта. Кількість гарантійних ремонтів настільки мала, що губиться у великому списку негарантійних випадків, спричинених порушеннями елементарних правил тими користувачами, котрі не читали інструкцію, не знають і не бажають знати, а вважають інструмент за щось таке, за чим зовсім не треба доглядати. А якщо Ви користуєтеся вашим інструментом згідно інструкції, не передаєте його у користування людям із попереднього речення та використовуєте оригінальні розхідники (мастило, фільтри, ланцюгові зірочки, ланцюги, шини та інше), то з моменту покупки до першого дрібного ремонту пройде багато років, а гарантійний талон Вам не знадобиться.

 

Якщо все-таки зламався бензиновий чи електричний інструмент і Ви не знаєте де знайти сервіс-центр STIHL та VIKING у Львові, то Ви його вже знайшли. "Профітулс" забезпечує гарантійне та післягарантійне обслуговування та ремонт бензопил та іншого інструменту в місті Львові та Львівській області. Звертайтеся до нас і будете приємно вражені швидкістю, якістю та відносно низькою ціною на оригінальні запчастини та послуги ремонту. Перейдіть у розділ "Контакти", зателефонуйте нам, напишіть електронного листа чи поспілкуйтеся з консультантом у чаті.