• Оплата і доставка

    Оплата замовлення

    Розрахуватися за товар, придбаний у нас, Ви можете будь-яким зручним для Вас способом:

    • Готівкою з менеджером магазину.
    • Замовити послугу накладного платежу у службі доставки (якщо товар потрібно доставити по Україні).
    • Переказати кошти на банківську карту «ПриватБанку» через касу банку, з допомогою терміналу чи online-банкінгу. 

       

      Накладний платіж – це форма оплати, коли клієнт розраховується за товар в момент його отримання у відділені служби доставки. Таким способом мінімізуються будь-які ризики: товар можна спершу перевірити, і тільки після цього віддати власні кошти.

      Спосіб та порядок оплати, а також час та дата доставки погоджується із менеджером «Профітулс» після оформлення замовлення на магазині, по телефону чи з допомогою інтернет-сайту. 

      Доставка

      Перевагами нашого магазину можуть скористатися не лише жителі Львова та Львівської області, але і усієї України, завдяки партнерству із службою доставки «Нова пошта». 

      Строк доставки –  не більше 24 годин, адже відправка товарів здійснюється щоденно. Вартість доставки в будь-яку точку України залежить від тарифів «Нової пошти». Деталі дізнавайтеся в спеціалістів цієї компанії. До оплати сервісу доставки магазин «Профітулс» стосунку не має. 

      При використанні послуг служби доставки радимо виконувати такі правила:

      • При отриманні посилки не виходьте із відділення служби доставки, або не відпускайте кур’єра, поки не перевірите товар.
      • Перевірте цілісність упаковки та відповідність усіх артикулів.
      • Перевірте сам товар на відсутність видимих пошкоджень та дефектів. 
      • Пам’ятайте: магазин «Профітулс» страхує товар на повну вартість, а тому працівники «Нової пошти» ретельно перевіряють його, аби переконатися у відсутності пошкоджень. Якщо вони помітять дефекти, то відмовлять в оформлені, адже несуть відповідальність за його цілісність в процесі доставки.   
      • Якщо знайшли дефект, відмовляйтеся від замовлення – повністю або частково. Для цього візьміть у представника служби доставки бланк Акту прийому-передачі і детально опишіть у ньому усі пошкодження. А також зв’яжіться із нами для консультації.
      • Пам’ятайте: якщо Ви приймете пошкоджений товар без претензій, ми не зможемо прийняти Ваші скарги та зарадити ситуації. 

         

        Повернення непошкодженого товару

        Ви маєте право оформити замовлення та доставку, отримати непошкоджений товар у робочому стані, з усіма належними документами, у повній комплектації, що буде відповідати характеристикам, вказаним на сайті, після чого повернути його та отримати свої кошти назад. 

        Однак, аби уникнути «несправжніх замовлень» – коли клієнт насправді не збирається купувати товар, а лише хоче оглянути його «вживу», пройшовши процедуру оплати і доставки, ми вводимо правило, за яким клієнт сам оплачує доставку товару, туди і назад. Оформлення замовлення і доставки вимагає витрат великої кількості ресурсів, тому просимо поставитися до цього з розумінням.   

        Менеджери нашого магазину завжди готові відповісти на будь-які Ваші питання, допомогти з вибором потрібного товару, оформленням замовлення і доставки, поінформувати про гарантію, обслуговування та сервіс.