Повернення товару

Повернення товару

Повернення товару належної якості протягом 14 днів

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172)

Повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.

Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
  • збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту непорушена

Повернення товару від юридичної особи та фізичної особи – підприємця

Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (надалі – ФОП) можливе у будь-якому центрі обслуговування покупців або дистанційно у розподільчому центрі через компанію-перевізника «Міст Експрес» чи «Нова Пошта».

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.

Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:

  • накладну на повернення товару із круглою печаткою компанії, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер;
  • лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
  • видаткову накладну (копію);
  • товар, який повертається, належної якості.

У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.

Лист на повернення коштів повинен бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.

Юридична особа або ФОП із товаром, який повертається, та підготовленими документами на повернення має

звернутися у центр обслуговування покупців.

Повернення товару через перевізника «Нова Пошта» або «Міст Експрес» можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження ТОВ «Профітулс».

Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.

Щодо питань повернення товару юридичною особою або ФОП звертайтеся за електронною адресою info@profitools.lviv.ua чи за номером +38 067 373 35 67